Jag håller vad jag lovar ibland

Lovade Sara att uppdatera så lika bra att göra det. 

Idag började vår lilla skitunge på dagis. Usch vad stor hon blivit. Tiden går alldeles för snabbt! 
Första inskolningsdagen idag då. Men den gick kanonbra. Nora satt hos mig max 2 minuter innan hon gav sig iväg på upptäcksfärd. Hon fick mycket uppmärksamhet av de andra barnen och fröknarna lyckads hon charma rejält :)

Vi bestämde att efter inskolningsperioden ska hon vara på dagis 3 dagar i veckan, 5 timmar varje gång. Måndag, Tisdag och Torsdag blir dagarna. Helnöjd med dem än så länge i alla fall. 

Imorgon forstätter inskolningen och nästa vecka ska Nora börja vara korta stunder själv. Det tror jag kommer gå jättebra. Inga bekymmer :)

Nu sitter jag här och väntar på att älskingen ska komma hem från jobbet. Men det gör han inte än på många timmar. Men imorgon börjar han på dagtid helt o hållet =) Hoppas han får fortsätta att jobba dagtid sen :)

Men nu har inspirationen borta igen så detta får duga för denna gången!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej tösa :)

Herregud så fort det går, tänk att din lilla gumma redan ska börja på dagis... hon är u knappt född ;) Själv skolan jag in Erik på dagis och lilla Anna börjar ettan nästa vecka, så om ett par veckor är det bara Ebba och jag kvar hemma. Undrar vad vi ska hitta på med all tid som plötsligt blir över fundera Hoppas inskolningen går bra för dig och lilla Nora! krama på <3

2009-08-18 @ 14:54:33
Postat av: Z

Hehe.. inte lätt när barna blir stora ;)



Inskolningen går över förväntan. Inga problem där inte. Nora vill knappt ha mig där och när jag går så bryr hon sig inte ett dugg. Har jag tur får jag ett litet leende när jag kommer för att hämta henne.



Har du bytt msn förresten? Du är ju aldrig inne längre! Jag har ju nåt att berätta ;)

2009-08-18 @ 16:08:15
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Erica

här skrivs de inte möe!!!

2009-08-24 @ 13:59:23
Postat av: Cattis

Vilken förskola går hon på?:)

2009-08-29 @ 12:36:06
URL: http://iseeuglypeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0