Dålig på att uppdatera

Jag ber om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera. men det händer inte så mycket just nu i min vardag. Har vart hemma de senaste dagarna men imorgon bär det troligtvis av till stugan igen ♥

Annars är allt bara bra med oss. Dagarna bara springer iväg och älsklingen börjar snart jobba igen. Ångest säger jag bara. Gillar att ha han hemma. Men men.. han måste ju jobba. Förhoppningsvis hittar jag ett jobb snart med. Längtar så tills jag får börja jobba igen!

Snart är det allsång på skansen dags. har följt det denna säsongen. Lite kul faktiskt. Annars vet jag inte vad kvällen bjuder på. Lugn o ro. Hoppas på att kunna sova ordentligt inatt efter två nätter med dålig sömn!

Men har som sagt ingen inspiration.. bäst att sluta.. kommer mer en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0