Längtar Längtar Längtar

Nu börjar jag äntligen komma någon vart med den nya designen.. lite småskit kvar som tar lång tid för jag inte kommer ihåg hur man gjorde :p o sen är det lite bilder som ska göras med.
Det som är kvar att göra är:

Kommentarsfältet + ny bild
Ta bort "om"
Fixa till datum och tid så att det står på rätt plats
Ta bort bloggnamnet i headern
Fixa en fast bakgrundsbild.. har dock inte bestämt mig om jag ska göra detta än
Signaturen
länk till bloglovin

och sen om jag vill ha nåt annat smått o gott på den.. typ dagens namn eller nåt annat. Så det är lite at pyssla med en.. men de får jag göra senare sen för nu måste jag göra mig iordning för ska te T-dala senare idag.

Sen kanske jag inte kommer skriva på några dagar för när jag kommer hem idag är det stugan som gäller och sen e det Mullsjö.. men ska försöka uppdatera när jag hinner ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0