Saknar ni mig?

Vart väldigt dålig på att skriva här.. men det har sina orsaker.. som jag inte kan berätta nu.. men tids nog så berättar jag varför jag är så dålig på att uppdatera här..

Vad har hänt sen sist.. inte överdrivet mycket.. jag och älsklingen har vart på bio.. sen har vi även varit på Skara Sommarland. Där var det verkligen sjukt skoj...hade glömt hur kul vattenlandet var ;) Dit måste vi åka snart igen :)

Men man får ju inte glömma Liseberg med.. men det är ju öppet lite längre än vad Skara Sommarland är.. Hade tänkt åka till gbg på lörda egentligen men det blir inget med det.. se om man hittar på nåt annat istället..

På måndag börjar älsklingen jobba. Det är med blandade känslor från mig. Självklart är det toppen och jättekul att han fått ett jobb, men det innebär mer jobb till mig hemma plus att Nora snart börjar dagis så då blir jag arbetslös och måste få hennes dagistider att passa med mina kommande arbetartider eftersom älsklingen kommer jobba i Skövde.. 

Men vet inte vart jag kan tänkas få jobb.. det är verkligen inga roliga tider nu.. men det är bara att bita ihop och hoppas på det bästa. Ibland har man ju faktiskt tur. Undra om jag kan ha det denna gången med =)

Men nu ska jag titta på Paradise Hotel. Bäst att passa på när resten av familjen sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0