Tråkigt men sant

Jag kommer så småningom börja blogga på blogger..känns lite tråkigt att denna bloggen kommer bli död.. hittar ingenstans där man kan exportera bloggen heller :( Allt man skrivit här känns lite förgäves. Men blogger känns lite bättre. Man kan schemanlägga inlägg så ni inte märker när jag är i stugan och blir lidande av det. Min nya adress kommer iaf bli znutte.blogspot.com bloggen är långt från klar. Måste lära mig ett helt nytt sätt att designa bloggar på.
Det kommer nog ta sin tid. Jag har ju ändå designat bloggar på blogg.se några år och det har tatt några år att lära mig allt det jag kan nu. Men började iofs helt på 0 också och det gör jag ju inte denna gången.

Men de har inte stilmall o kodmall som de finns här och de flesta guider är skrivna för blogg.se. Men det löser sig. Det får ta sin tid. Tills bloggen är klar på blogger kommer jag att skriva här. Men så att ni alla blir medvetna om det hela. Kommer kanske förlora några läsare men känner att jag vill kunna schemanlägga inlägg. 

Åker till stugan idag och kommer nog vara borta ett tag. Så det kommer inte bli mycket skrivande här känns det som. Men är jag vid en dator med internet så lovar jag att jag ska försöka att uppdatera! 

Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0