Väntar på mamma o Jörgen

Väntar på att mamma och Jörgen ska komma o hälsa på. De är påväg men man vet aldrig när de dyker upp :p 
egentligen skulle vi vara i stugan nu men vi åkte hem igår för det regnade så. Va 15cm vatten på vissa ställen i gräsmattan. Inte vidare kul att vara därute då. 

På kvällen åkte vi till T-Dala o hälsade på F. Vi åt god mat, monterade säng, tittade på film och spelade GH. Satt och tjöta och hade allmänt trevligt tkr jag. Det får vi snart göra om :)
Nora blev lite grinig på kvällen dock, men det var för att hon inte kunde slappna av och somna. Men tillslut gick det när vi släpat upp vagnen till lägenheten :p

Jag hoppas vi kan åka till stugan snart igen. Mycket härligare där. Man kan bara ta de lugnt och slappna av. Det behöver jag verkligen nu. Är trött så jag vet knappt vad jag heter. Nora ligger och sover och det skulle vara underbart att få krypa ner hos henne. Men det är ingen idé för mamma o J kommer när som helst...

Höres!

Kommentarer
Postat av: Fia

Trevlig kväll tycker jag :) O du borde uppdatera :D

2009-07-13 @ 17:54:07
URL: http://fiasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0