Lite skit bara

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: De gör väl alla någon gång?
Sova: ja
Skada dig själv med flit: Har väl hänt
Ta mediciner du inte borde ta: Nope
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ibland, dock väldigt sällan
Drömma sexdrömmar: Inte särskilt ofta
Klä dig i svart: Ibland
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej, men skulle vilja börja plugga igen
Röka: Nej
Ljuga: Nej
Hata folk: Inget jag brukar göra..men finns en jag faktiskt hatar
Lita på folk: Ja, men borde inte göra de så ofta som jag gör det


VEM:

Saknar du: Älsklingen  o min döde morfar
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: Nora drog mig i håret
Vill du slå: Ingen, våld e bara onödigt
Pussade dig sist: Johan <3
Vill du kittla: Ingen just nu
Kramade du sist: Johan
Vill du prata med: Mina vänner
Skrek du på sist: Ingen aning..så ofta sker faktiskt inte de
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: Johan
Vill du bli galet full med: Vill inte bli galet full
Gjorde dig riktigt glad senast: Älsklingen
Fick du sms från senast: Fia


HAR DU:

För många vänner: Ne de kan jag inte påstå
Flickvän/pojkvän: Japp
Förföljelsemani: Nopp
Tvångstankar: nej, inte vad ja kan komma på..
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Räknas mitt syndrom? I så fall Cleidokranial Dyslapsi
Någon skada: Har ont i foten ibland efter att jag bröt ett ben i foten
Färgat håret: Japp, slingor blonda
Brutit några ben: Ja, ett ben i foten.. benet innan lilltån :p
Några piercings: Öronen bara
Egen dator: Japp
Bra självförtroende: Det går upp o ner.. men bättre än förr iaf
Kysst någon: Ja
Köpt kondomer: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Det gör jag varje dag
Bjudit ut någon: Det har jag tror jag
Varit kär: Är det nu <3
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Aldrig!
Stulit någonting: Det tror jag inte.. inget jag kan komma på i alla fall
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: Några gånger när jag var liten
Gjort något olagligt: Det har nog väldigt många gjort i dagens samhälle. Känner nog ingen i min ålder som inte gjort det.. De flesta fildelar ju faktiskt eller gjorde iaf :p


HUR:

Svarar du i telefonen: Beror på vem det är men oftast Hej, det är Zenita
Fördriver du tiden: Sitter vid datorn
Mycket pengar har du: Så jag skulle klara några hyror fast jag inte får in några pengar
Tjänar du pengar: Föräldrapenning
Ofta bäddar du sängen: Sällan
Ofta diskar du: Sällan, har ju diskmaskin
Ofta städar du: varannan dag kanske..mycket plockande när man har barn
Många stör du dig på: Några stycken.. aldrig räknat
Ofta träffar du din familj: Bor med min egna familj, men menas det min barndomsfamilj så nån gång i månaden

TROR DU:
Att du kommer bli något: Är redan något =) Mamma, det bästa man kan bli ju ^^
På rymdvarelser: Japp, varför skulle det bara vara vi i universum?
Att folk tycker om dig: Det hoppas jag
På ett liv efter detta: Ja det tror jag
Att fiskar kan tänka: Tror allt levande kan tänka fast på sitt egna vis
Att du kommer leva länge: Är jag frisk så tror o vill jag leva länge

VÄLJ:

Katt eller hund
Vit eller svart
Varmt eller kallt
Vatten eller land
 Sex eller kyssar
 telefon eller internet
Musik eller tystnad
Bok eller film
Leva eller dö

Kommentarer
Postat av: Fia

Uppdatera nu :D

2009-06-29 @ 13:49:40
URL: http://svung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0