Usch för fästingar

Usch Johan fick en fästing i stugan idag. Märkte den för en liten stund sen.. jag hatar verkligen fästingar. Jag är livrädd för att få såndär äcklig sak på mig. Har fått en enda i hela mitt liv och det är jag glad för att jag inte har fått fler. Hoppas innerligt att inte Nora får någon. Ska prata med dem på Neo om fästingvaccin när man kan ge det till de små liven.

Funderar på att vaccinera mig och Johan med.. fast vet inte så mycket om det.. kan man göra de när som på året eller måste man göra det på vintern?

Som sagt har vi vart i stugan i helgen.. eller ja.. Lördag till Söndag.. har inte riktigt vart på humör sen i Fredags om man säger så.. var väldigt omtumlande.. men nu känns allt bättre.. glad att jag slipper denna falska människa o han e inte värd nåt alls!!

Go Z ^^ eller hur :p

Har svårt när folk är idioter och när det finns ouppklarade saker.. men denna gången är det verkligen inte min förlust.. det har jag vetat länge.. vet att jag inte gjorde något fel.. inget var mitt fel.. det är skönt att jag äntligen insett det. Va tur att jag skrev förra inlägget för det var när jag läste igenom det förut idag en stor klump försvann från magen. Jag vet sanningen och det är det som räknas.. vill man inte ta reda på den eller lyssna på den.. då kan inte jag göra nåt åt det. Så e de bara.

Sen har jag ju världens underbaraste pojkvän och det gör allt så himla skönt. Han stöttar mig till 100% Vi har det hur bra som helst tillsammans. Självklart har vi våra bråk ibland men det gör oss bara starkare tillsammans. Det viktigaste är att man är ärliga mot varandra och det är vi till 100%

Sen är vi väldigt bra med det som är viktigast i ett förhållande. Kommunikation! Hur många förhållanden har inte gått i graven pga bristande kommunikation. Går vårat förhållande någonsin i graven så är det i alla fall inte kommunikationen det är fel på och det är jag glad över. Så som jag brukar predika om det. Tur att man lever som man lär eller heter det lär som man lever? aja.. ni fattar =)

Ne nu får de bli sängen för min del. Är inte jättetrött men älskligen har lagt sig och jag vill gosa in mig hos honom.

Har grejjat med designen som jag ska ge bort idag me. Nu börjar de likna nåt =)
Så vill du ha den så håll utkik för helt plötsligt är den klar  =)



Kommentarer
Postat av: Fia

Hmm kan de va någon person jag kände som de handlade om i förra inlägget? bara stå på dig!



Usch o fy för fästingar, tur så har tyson inte fått några än men han har ju sånt medel på sig också men ;)



Jag vill ha en ny design :P

2009-05-17 @ 22:23:41
URL: http://svung.blogg.se/
Postat av: Fia

Okej för de e C du syftar på eller? Eller e jag helt ute o seglar ;)



Ne men den va jättefin :D jag vill verkligen också vilja göra såna fina :P

2009-05-17 @ 23:05:41
URL: http://svung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0